Sunday, September 16, 2012

Τα βιβλία που αγάπησα δεμένα με μια ιστοριούλα.....




















Ανέβηκα του βουνό εκεί μου είπαν ότι θα συναντούσα ΘΕΟΥΣ ΚΑΙ ΦΥΛΑΚΕΣ(Γεωργία Κακαλοπούλου). Συνάντησα μια κοπέλα άμεσα συνδεδεμένη μαζί τους. Τα μακριά της μαλλιά τα έπαιρνε ο αέρας ενώ η σιλουέτα της έμοιαζε περισσότερο με αερικό παρά με άνθρωπου, πλησίασε μου είπε ότι ''ΑΝ ΤΟΝ ΑΝΕΜΟ ΡΩΤΗΣΕΙΣ'' (Ευαγγελία Ευσταθίου) θα μάθεις τα πάντα για τον μυστικό 'ΟΡΚΟ'(Φώτης Κατσιμπούρης)που έδωσε ο 'ΦΥΛΑΚΑΣ ΣΤΟ ΦΑΡΟ'(Ευρυδίκη Αμανατίδου). Την άκουσα προσεκτικά άφησα πίσω μου το ''ΧΑΜΕΝΟ ΧΤΕΣ''(Αναστασία Καλλιοντζή) που με πλήγωνε και περπάτησα. Το βουνό τραχύ και δύσκολο να το διαβεί άνθρωπος , νύχτωσε το ''ΦΕΓΓΑΡΙ ΑΠΟ ΠΕΤΡΑ''(Μένιος Σακεραλλόπουλος)με κοίταζε να ταλαιπωρώ τον εαυτό μου ώστε να φτάσω στον προορισμό μου. Με καλούσε κοντά του σαν να ήθελε να κάνω μια ''ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ''(Δημήτρης Νίκου). Ξαφνικά σκόνταψα έπεσα. Μια σκοτεινή φιγούρα με πλησίασε. Σήκωσα το βλέμμα μου και κοίταξα.... Ένας πανέμορφος άντρας σαν άλλος ''ΕΡΑΣΤΗΣ ΤΗΣ ΑΒΥΣΣΟΥ''(Χρήστος Φασουλας)με τράβηξε κοντά του. Ένιωσα την ανάσα του κοντά στο πρόσωπο μου. Βρέθηκα σε ένα άλλο κόσμο . Το βουνό έγινε πιο τραχύ και φωτιά ανάβλυζε από παντού ο άγνωστος άντρας μου είπε ότι βρεθήκαμε στην χώρα του ''NARADEL'' Angela G. Pitlinger. Εκεί όλα ήταν μαγικά. Όμορφα μα και σκοτεινά. Περάσαμε το ''ΤΟ ΣΤΑΥΡΟΔΡΟΜΙ ΤΩΝ ΨΥΧΩΝ''(Χρυσηίδα Δημουλίδου).Η ψυχή μου πλακώθηκε από όλα αυτά που αντίκρισα. Πόνος βαθύς με κυρίευσε ο σκοτεινός άντρας πάντα δίπλα μου να με οδηγεί. Σκέφτηκα , μα τι πλάσμα είναι αυτό. Τον είδα να κατεβάζει σιγά- σιγά τον μαύρο μανδύα του. Με κοίταξε με συμπόνια , ήμουν χαμένη μέσα σε αυτό το περίεργο ταξίδι. Ήταν και αυτός ένας από τους ΘΕΟΥΣ που έψαχνα το βλέμμα του με έπεισε ότι τελικά ''ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΟΙ ΣΥΓΚΙΝΟΥΝΤΑΙ'' (Χρήστος Λαμπρούδης).Έσκυψε κοντά μου και μου έδωσε ένα μικρό και λεπτό βιβλιαράκι  Τα άγνωστα για εμένα ιερογλυφικά γράμματα με έκαναν να απορήσω γιατί μου το δίνει. Τότε μου είπε ''ΑΝ ΘΕΣ ΑΝΟΙΞΕ ΤΟ '' (Γιάννης Σταθόπουλος)εγώ υπάκουσα από μέσα έπεσε ''ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΟΡΑΛΛΙ''(Ρένα Ρώσση-Ζαίρη)χρόνια το έψαχνα πως βρέθηκε εκεί. Έκλεισα τα μάτια μου να νιώσω την αφή του. Όταν τα άνοιξα πάλι ήμουν αλλού. Ένα μικρό χωρίο και ''ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΠΟΤΑΜΙ''(Λένα Μαντά)έστεκε αγέρωχο. Κάποτε εδώ ζούσε ''ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ''(Μαρία Τζιρίτα)το θυμάμαι. Δεν έχει περάσει πολύς καιρός το κοράλλι ακόμα κλεισμένο στην χούφτα μου και ο πανέμορφος άντρας πάντα στο πλάι μου. Νύχτωσε ο τόπος γέμισε ομίχλη και έγινε τρομακτικός. Ένιωσα ότι ήταν ένα -κυριολεκτικά- ''ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΟΜΙΧΛΗ''(Κάκια Ξύδη). Συνεχίσαμε την μυστηριώδη περιπλάνηση μας ενώ φτερουγίσματα ακούστηκαν από μακριά. ''ΑΓΓΕΛΟΙ ΠΟΛΕΜΟΥ''(Νατάσα Γκουτζικίδου)μας πλησίασαν φέρνοντας μας κακά μαντάτα .Εκεί ένιωσα το κορμί μου ''ΣΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΤΩΣΗ'' (Κάκια Ξύδη) μα έκανα λάθος γιατί πάλι βρέθηκε μπροστά μου ο φύλακας άγγελος μου να με πάρει αγκαλιά. ''Η ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΑΝΘΙΣΕ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ''(Ειρήνη Φραγκάκη) με φώτισε με έκανε να νιώσω δυνατή. Αυτό ήταν ''ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΠΟΥ ΟΛΟ ΑΡΧΙΖΕΙ''(Λένα Παπαδοπούλου)σκέφτηκα καιρός να μείνω στην αγκαλιά του άντρα που με έκανε με ένα του βλέμμα μόνο, δική του.

No comments:

Post a Comment