Monday, July 25, 2011

Η ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΑΝΘΙΣΕ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ Φραγκάκη Ειρήνη

Η ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΑΝΘΙΣΕ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ  Φραγκάκη Ειρήνη

Picture
Κάποτε έβλεπα τη ζωή μου σαν να ήμουν κλεισμένη πίσω από σίδερα. Λες και δεν υπήρχε αέρας εκεί που με είχαν κλείσει. Ασφυκτιούσα αλλά δεν το έβλεπε κανένας.

Ποιος άλλωστε είχε την «καλοσύνη» να ενδιαφερθεί για το πώς ένιωθα ή για το τι με απασχολούσε;

Ποιος υπήρξε έστω και μια φορά στη ζωή μου να με ρωτήσει για το τι είχε πραγματικά ανάγκη η ψυχή μου;

Κανείς, μέχρι που βρέθηκε στο δρόμο μου εκείνος, που όχι μόνο είχε την καλοσύνη να ρωτήσει, αλλά ό,τι έκανε ήταν και φαινόταν πραγματικό, μέσα απ’ την καρδιά του.

Εκείνος ήταν που μου έδειξε τι θα πει ΖΩΗ!

Τι θα πει να ανασαίνεις χωρίς να χρειάζεσαι μάσκα οξυγόνου και μου έδειξε τον τρόπο να το κάνω χωρίς να έχω τύψεις ό,τι κλέβω… την ανάσα κάποιου άλλου.

Εκείνος για τον οποίο η αγάπη άνθισε στην ψυχή μου!
Είδα όλη την προσπάθεια της αγαπημένης μου φίλης Ειρήνης Φραγκάκη ώστε να καταφέρει να  εκδώσει  το πρώτο της ‘’παιδί’’. Ακούραστη και με τρομερή αυταπάρνηση τα κατάφερε. Με μεγάλη επιτυχία. Το βιβλίο αυτό είναι η βίβλος κάθε γυναίκας που προσπαθεί να φτιάξει την ζωή της. Που θέλει να ζήσει και να δημιουργήσει. Εγώ προσωπικά την ευχαριστώ γιατί μέσα από τις σελίδες του , είδα κομμάτια της δικής μου ζωής, μέσα από το ταξίδι αυτό έμαθα , έγινα καλύτερη και απέκτησα αυτοπεποίθηση.

Να είσαι καλά ΕΙΡΗΝΗ ΦΡΑΓΚΑΚΗ. Να συνεχίσεις το έργο σου , έχεις πολλά να δώσεις ακόμα. Ελπίζω πολλές ψυχές ακόμα να ανθίσουν μέσα από το βιβλίο σου…

Κατερίνα Σωπύλη - Μπουγαζιανού 08/07/2011.


No comments:

Post a Comment